sâmbătă, 24 iulie 2010

Caut cu o torţă stinsă…


..... răspunsuri îngheţate pe veci…

Mergând după definiţia :

a suferi = a simți, a îndura o durere fizică sau morală. ** A avea neplăceri, a suporta consecințeleneplăcute ale unui fapt .. încerc să'mi revin ...
nu pot să cred!!

flacară nestinsă, dor, lacrimi, întrebări puse, urlete, mamă disperată, tată disperat, frate disperat, răspunsuri ZERo .

Mădă, aş vrea să mă asculţi, aş vrea să mă auzi, aş vrea să cred că tu eşti acolo pe masă în sufragerie în acel sicru alb ca neaua, aş vrea să cred dar nu reuşesc să îmi stăpânesc cuvinte.. nu eşti tu !! pur şi simplu nu'mi vine să cred... nu cred că ai făcut aşa ceva nu ai cum, erai cea mai liniştită fata !! ai lăsat în jurul tău o flacără nestinsă, ai lăsat într'un sicriu alb doar o bomboană dulce blonduţă îmbrăcată în mireasă cu nişte buze roz, eşti cea mai frumoasă mireasă... în loc să vin la nunta ta, vin la înmormântarea ta.. MĂDĂ ÎNTOARCE-TE EXPLICĂ-NE CE S-A ÎNTÂMPLAT... este ceva imposibil ... nu pot să'ţi uit chipul acela zâmbitor, nu pot să uit ochii ăia negrii blânzi nu pot, nu pot, nu pot!! nu'mi vine să cred, scumpa mea.. am rămas doar cu amintirea ta, bombonica noastră! Odihneşte'te în pace, şi fie că acela de ţi'a făcut vreun rău să putrezească! lacrimi, urlete, plânsete doar pentru tine iubita!Dumnezeu te iartă, fiindcă ai fost o fată frumoasă, liniştită, cu un suflet mult prea bun ..
Fată dacă simţeai ca vrei să mori trebuia să te gândeşti că alţii ar da orice ca tu să trăieşti!!!
dar.. de acum dorul e focul în care ard speranţele, dorinţele, durerile, iar cenuşa ce rămâne reprezintă amintirile pentru tine ..
Acum acolo sus în ceruri cineva are nevoie de tine tocmai daia şi'a permis să ni te ia de pe acest pământ..
Rămâi cu drag îngeraşul nostru, ai grijă de noi toţi de oriunde ai fii! Adio bomboana mea, adio blonduţa mea ...