duminică, 18 iulie 2010

.. aş vrea ...


1. aş vrea să am aripi de înger
2. aş vrea să ating norii
3. aş vrea să fiu altfel
4. aş vrea să ştii şi să simţi cât te iubesc
5. aş vrea să simţi ce simt acum eu
6. aş vrea să mă asculţi
7. aş vrea să îţi cer scuze aşa cum meriţi
8. aş vrea să mă nasc pentru a 2-a oară
9. aş vrea să te întorci lângă mine
10. aş vrea să te mângâi pe gât să'ţi spun cât însemni pentru mine
11. aş vrea să numai fii atât de tăcut
12. aş vrea să am puterea de a le face pe toate
13. aş vrea să asculţi melodia : Tyzzu feat Johnny-O viaţă nu e de-ajuns
14. aş vrea să visăm iar spre un viitor frumos
15. aş vrea să fiu din nou a ta
16. aş vrea să mă ierţi fiindcă sunt stresantă
17. aş vrea să fiu frumoasă să mă priveşti ca pe alte fete
18. aş vrea să fiu specială
19. aş vrea să mă iubeşti
20. aş vrea să nu mă uiţi
21. aş vrea să asculţi şi : Escu si Johnny feat Buza - Fără tine
22. aş vrea să mă suni şi să'ţi ceri scuze dacă mă iubeşti cu adevărat căci fără tine mi'e greu şi nu pot trăi..

23 . aş vrea ...... iar pentru mine , pentru noi , pentru iubirea noastră gândeşte'te şi nu face un pas greşit !