marți, 6 iulie 2010

eu.

Toţi se întreabă.. Oare cine sunt eu? Ce caut pe pământ ?
Eu ştiu cine sunt şi ce caut.. sunt un fel punct minuscul sau un fel de punct punctişor făcut cu un compas, în această lume.Sunt ca o stea printre milioane de alte stele.Dar totuşi fiecare cu viaţa lui.Pe cât de mică, pe atât de semnificativă.

Fiecare are câte o poveste, fie bună cu consecinţe mari, fie rea cu consecinţe mici sau chiar una frumoasa ca un fel de jurnal al vieţii pe care o povesteşti cu dragoste.
Când nu voi mai fii o stea, acolo, în îndepartatul şi gigantul univers va straluci pentru mine, în amintirea mea, pierdută printre mii de alte stele, o stea Speranţă, o stea a cărei sclipire va fii chipul şi umbra mea.

Sunt o fiinţă, un om cu sentimente.Un om care încearca să-şi croiască un drum în viaţă, un om care încearcă să-i dea vieţii sens.
Sunt un suflet printre milioane de alte suflete, căruia îi place viaţa. Pentru a putea duce o viaţă plină de bucurie şi fericire am avut şi am nevoie de cunoaştere, înţelegere şi foarte mult respect, fără a ne face rău unul altuia.
Nu spun că sunt mereu, încerc sa fiu o fire veselă şi optimistă, pentru a putea merge mai departe.Cu toţii încercăm de mici să învăţăm cât mai bine, însă nu doar la şcoală trebuie să învăţăm, ci ar fii foarte bine să învăţăm şi din propriile noastre greşeli, pentru a le evita şi a duce o viaţă plină de fericire.