sâmbătă, 12 iunie 2010

A venit în sfârşit timpu' vacanţei !!

O minunată zi de vacanţă ... PRIMA din cele 2 luni şi puţintel ... hmm e destul de cald afară şi d'abia a început vara.. se pare că ne aşteaptă nişte zile caniculare. 38 de grade şi suntem în * 12 iunie 2010 * .. abia... oooofff.

Blah blah . nu analizam temperaturile că nu sunt meteorolog ci doar că am început o nouă vacanţăăăăăăăăăă, am scăpat în sfârşit de clasa a 10'a.. iuhuuuu şi de Profu' de fizicăăă.adică noi aşa sperăăm, [cică într'a 11'a facem o materie Ştiinţe sau ce dracu' ne'o mai băga pe lângă cele 10 h de franceză] sper că nu facem tot cu el că înnebuniiiiiiim !! OMG !! nu a învăţat să de'a decât 3, 4, 5, 6 mai dă când îl prinzi în toane bune şi câte'un 7, 8 şi foarte rar 9 .. dar nu prea ştie de 10 cred că acest număr îi e mai degrabă egal cu 1 şi tocmai de aia nu prea îl foloseşte prin cataloage ..

în fine
da şi cum spuneam astăzi este prima zi de vacanţă.. ideea e că eu am intrat în vacanţă dar scumpii mei vecini nu prea au intrat.. băă dormeam aşa bine pe la 12:30 când se aude o bormaşină.. ce era sa mai zic .. nimic normal că deja era prânzu' mă trezesc şi peste juma de oră mă pun iar să dorm.
hmm .. ce aiurea e cu vacanţa asta.




Acum este Duminică 13 iunie 2010 .. mi'a fost urât să termin de scris pe blog, era fooooooarte cald ieri şi am preferat să ies puţin la aer cu fetele.. [Monica, Crina şi nebuna de Camiii], dacă nu am râs ieri.. vai doooooooamne. să'ţi zic.. pe la vreo' 18 juma aşa a venit Monica pe la mine ne'am plimbat puţin prin oraş apoi ce crezi se aude [ ooh i'm feeling so high i'm feeling so high ] şi refrenu' ala mişto pe care nu ştiu să'l scriu acilişea. aşa şi mă sună Crina să mă întrebe pe unde's şi îi zic că pe undeva pe la Dalia(un magazin dăsta aşa gen mixt) , pe urmă nu trec alte 10 minute şi primesc un mesaj de la Cami [ abonatu' 0766****** cere să'l contactez] mi'a dat mesaj dăla la *100#, şi o sun şi iese şi ea cu noi.. după aia ne'am plimbat prin oraş şi au început să plece pe la caşele lor, prima e Monica că stă la mama dracului prin poştă şi ajunge greu.. după a plecat şi Crina că cică îi era o foameeee şi beleaua a rămas pe afară(eu cu Cami).Mamă cât am râs aseară nu am mai râs de foarte mult timp..mergem pe acolo pe la farmacie şi pompierii cu alarmă daia ( niiiiinooooo niiiiiinoooooo niiiiiiiiiiiiiinooooooo) se duceau ei aşa grăbiţi şi îi văd că intră la mine pe stradă şi ne ducem şi noi să vedem ce şi cum.. pune ăla scara acolo se urcă la etaju' 1 peste om în casă, noi[eu cu Cami] stăteam ca nebunele şi râdeam că cică le'a luat foc mâneru' de la tigaia cu cartofi prăjiţi şi nu ştiu cum îi trece prin minte lu' nebuna de Cami de nişte spiriduşi.. aa de fapt era faza că am zis eu că au găsit fantome dar ştii de ce? nu era acasă nimeni : alea 3 fete de stau acolo tocmai veniseră din oraş sau cel puţin aşa am văzut noi.. dar să vezi ce am aflat eu acu că cică au uitat uşa închisă şi au chemat pompierii doooooooooamneeee.. mă rog şi zice Cami că acolo sub masă s'au dus pompierii după spiriduşi, doamne cât am râs după că i'au foc spiriduşii să'i salveze.. şi când ne'am mai plimbat apar 2 tipi foarte ciudaţi.. de îi cunoştea Cami, unu avea o sacoşă cu ouă şi ca să vezi se plimba cu ea prin oraşşşşşşş până pe la primărie doamnee iar altu' tot îi zicea să meargă acasă. ăla se ţinea după săraca Cami care vroia să'l vadă pe George, nu păla .. da şi am râs era unu la non-stop cu burtă ăla era spiriduşu' şef bă avea ăla o burtăăăăă doamneeee.. în fine.. sper în seara asta să povestesc mai mult şi să râd de x3 ori ca aseară..


e ceva de groază ma luat acu' un râs dăla aşa tăvăliiiiiiit !!!! şi P.S. Cami : au murit spiriduşiii, au fost uciiiiişiiiiiiiiii, au murit din cauza mânerului încins de la ou ăla !!!!


to be continued promit !!