joi, 17 iunie 2010

99 de lucruri despre mine ..

1. Sunt un fel de pastilutsă, te ajut oricând ai nevoie.
2. Îmi iubesc familia.
3. Sunt elevă a Colegiului Naţional "Grigore Moisil".
4. Dimineaţa nu e bine să te repezi la mine.
5. Am ghiozdan Reebok.
6. Ascult mai mult electro decât trance.
7. Când eram mai mică visam să fiu mare.
8. Îmi urăsc telefonu'.
9. Nu'mi place să mănânc gras.
10. Am avut un văr excepţional.
11. Colega mea de bancă e Alina.
12. Transpir urcând şi coborând zilnic 3 etaje.
13. Sunt foarte încăpăţânată.
14. Îmi doresc să câştig la Lotto 6/49 (poate ar trebui să şi joc).
15. Nu'mi plac oamenii prefăcuţi.
16. Am o cameră roz, peste maxim o lună o am bleu.
17. Ascult muzică fără să'mi pese că alţii se odihnesc sau învaţă.
18. Uneori sunt pudică.
19. Când mă doare capul, beau cafea.
20. Bleu mă prinde mai bine decât roz-bombon.
21. Nu mai vreau să mă tund.
22. Vreau păr lung.
23. Sunt dependentă de gumă.
24. În generală mi se spunea : "Stelista".
25. Ţin cu Steaua şi nu, nu mi'e ruşine, are cea mai frumoasă istorie.
26. La 5 ani am muşcat'o pe Alexandra (sormea) de sân, dintr'un joc prostesc cu dinozauri.
27. Nu sforăi.
28. Am un Opel Astra Caravan, alb.
29. Nu dorm decât cu uşa închisă.
30. Am un ID de mess ultras.
31. N'am prea mulţi în listă.
32. Îmi place să citesc cărţi din seria Chic.
33. Ştiu să sparg un telefon.
34. Când mă enervez încep şi plâng.
35. Îmi place să mănânc kiwi.
36. Ţin cu Ac Milan.
37. Mă îmbrac cu ce am.
38. Îmi place bleu la nebunie.
39. Când merg cu Alina pe la baie la liceu, intru din greşeală peste alţii.
40. Nu fumez.
41. Nu sunt alcoolistă.
42. M'am îngrăşat cu 2 kg.
43. Îmi place să conduc, chiar dacă n'am 18 ani.
44. Urăsc comunismul.
45. Mi'aş cumpăra un Kawasaki, asta dacă câştig la Lotto.
46. Anu' ăsta sunt a XI-a Fâs.
47. Vreau să am medie mai mare.
48. Mă duc la Olimpiada de Latină cu Emi şi Adriana.
49. Sunt din Urziceni dar mă consider Bucureşteancă.
50. Îmi place Timişoara.
51. La şcoală sunt cuminţică.
52. Dacă îmi pun mintea rezolv uşor orice problemă.
53. Uneori sunt foarte leneşă.
54. De când am început vacanţa nu mă pot odihni, din cauza căldurii şi a vecinilor obsedaţi de bormaşini şi găuri.
55. Aş vrea să dau la Teatru.
56. Sunt realistă.
57. Visez foarte mult.
58. Am telefon din clasa a V-a.
59. Aşa cum ziceau şi Hippocrate şi Galen avem 4 tipuri de temperamente. Am câte puţin din toate cele 4, dar mai mult din Coleric şi Sangvinic.
60. Prietenele mele spun că sunt de treabă.
61. Mai am şi ieşiri incontrolabile, dar reuşesc să le stăpânesc.
62. Mă enervez când am dreptate.
63. Nu'mi place Teacher's.
64. Îmi place să mă strâmb de râs.
65. Îmi rod unghiile.
66. Îmi cumpăr scaun de birou Bleu.
67. Am 2 bloguri.
68. Îmi plac doar trandafirii albi.
69. Ador sarmalele făcute de Mama (bunica mea).
70. Fac clătite cu Finetti.
71. Nu'mi plac iernile care nu se mai termină.
72. Când am fost mică am călcat un câine pe coadă.
73. Mă tem de spital, de doctori şi de Azâru'(profesor de matematică de nu a auzit niciodată de apă).
74. Sunt fericită mereu.
75. Nu am unghii la mâini şi nu'mi pasă.
76. Nu mai am pâine.
77. Am semafoare în Urziceni.
78. Vreau o Mazda bleu.
79. Am cea mai tare mamă.
80. Când mă duc la sormea la Ploieşti risc să rămân prin tren.
81. Când sunt plecată, mă sună mami.
82. Am pierdut brăţara cu Steaua pe data de 7 iunie 2010. RUŞINE ! :(
83. Nu'mi place discoteca.
84. Urăsc ţiganii.
85. Am o soră mai mare.
86. Sunt la pagina 247 în cartea lu' Anna Maxted-Am scăpat de griji.
87. Îmi plac pescăruşii.
88. Mă joc Mario pe televizor.
89. Am 17 ani.
90. Mă numesc Elena.
91. Urăsc nedreptatea.
92. Când nu pricep un lucru, enervez lumea.
93. Spun ce vreau, despre cine vreau, când vreau.
94. Diriga e o persoană foarte slabă.
95. Am un câine : Albiţă.
96. Îmi doresc să fac tot ceea ce mi'am propus.
97. Cred în dragoste la prima vedere.
98. Iubesc viaţa.
99. Când eram mică le făceam zile negre alor mei.