marți, 6 iulie 2010

.. visez să mă nasc din nou ..

Te'ai simţit vreodată singur? Ai simţit vreodată că toţi prietenii tăi sunt ocupaţi, că ai tăi se fac că nu văd cât eşti de disperat? Ai simţit şi tu nevoia, poate nu o dată să'ţi destăinui cuiva ceea ce ai pe suflet. Apoi ştiu ca nu toată lumea poate să se destăinuie mamei sau prietenilor, sau chiar să scrie într-un jurnal. După părerea mea face mult bine faptul că te descarci, faptul că poţi să plângi atunci când simţi nevoia. Aşa poţi să treci mai departe, să încerci să uiţi răul care ţi s'a întâmplat, să'ţi continui viaţa, sau s'o iei de la 0. Aşa poate vei găsi chiar o rezolvare a problemelor tale.
Suntem în iulie.. wow. nu realizez suntem în iulie. Mă uit pe geam câteodată şi nu realizez ce repede se mişcă lumea asta.. sunt destul de fericită dar în acelaş timp supărată pe D'zeu. Mereu am motivul meu. trec zile şi nopţi, săptămâni şi luni, ani şi secole iar ceea ce mă doare numai apare..crezi că pot să îţi povestesc şi despre alt subiect în'afară de ăsta care mă frământă de aproape 3 ani ? cum ? ?? ? ? ?? ? ?? ? semne multe de întrebare.. hmm.. hai să las puţin subiectu' ăsta.



încep altu' prin a'mi aduce aminte de nişte clipe fericite când eram micuţă şi eram nevinovată neştiind eu cu ce se mănâncă viaţa asta. era o primăvară frumoasă cu un soare puternic şi o căldură imensă când am scos capu' şi curu' pe lumea asta. primu' semn al meu a fost un râs puternic împreună cu un strănut. i'am salutat pe toţi ai mei. mami şi'a dorit întotdeauna 2 fetiţe şi aşa s'a şi întâmplat.dar să vezi, tati îşi dorea un băiat dulce, cu ochii verzi, stelist, fotbalist, şaten şi mereu cu chef de râs şi iubitor. ete că D'zeu le'a dat la amândoi cam aşa cum am dorit ei numai că am ieşit fatăăă spre bucuria lu' mami care şi acum îi face în sâc lu' tati. Am ieşit o fată să zicem cu ghilimelele de rigoare sănătoasă că nu a fost chiar aşa.. am avut ceva probleme şi eu şi mamiţu' mea. nu contează asta. Am ieşit şatenă, cu ochii verzi, stelistă, cu chef de viaţă, mereu cu zâmbetul pe buze şi foooooooooarte tandră şi iubitoare.
mă rog .. acuş m'am făcut o capră sunt mareeeeeee frate, adică o adolescentă naivă. nu voi reuşi să înţeleg de ce m'au făcut om şi nu un animal nevinovat.. şi acelaş răspuns mi'l dau mereu : "pentru că aşa a vrut D'zeu". aşa este .. trăiesc de 17 ani şi zici că am 71 .. mă simt bătrână.. şi nu râde că te cârpesc .. pff.. să'l citez pe vărmiu' : "mă luă somnu'"..

ştii contează că acu' aduc zâmbetele pe buze la majoritatea prietenelor şi prietenilor mei. îmi place să'i văd pe ei fericiţi, iar eu mă hrănesc cu fericirea lor.

semnat Fata zâmbăreaţă care te ajută mereu xD