luni, 12 iulie 2010

how deep is your love?!


Sper să citeşti şi tu nu numai persoanele pe care nu le'ar interesa acest subiect...
Nici nu ştiu cum să îmi exprim dezamăgirea, nu ştiu cum să îmi stăpânesc lacrimile.. nu mai ştiu de mine... NU MAI ŞTIU CINE SUNT !!! sunt foarte supărată.. sunt un nimeni, nu am reuşit să fac nimic în viaţa asta, m'am născut doar pentru a suferi, pentru a plânge, pentru nu ştiu chiar nu mai ştiu de ce. în niciun caz să fiu fericită mereu aşa cum mi'aş dori. acum plâng iar afară e soare... aş vrea să fiu D'zeu să mă joc cu lumea aşa cum fac unele persoane cu mine. aş vrea să mă cufund într'o mare adâncă unde nimeni să nu ştie de mine, unde toţi să uite că exist.. oare îţi dai seama că trăiesc pentru tine? că fac tot pentru noi? pentru a ne fii nouă bine? oare vei înţelege cândva că eşti mai mult decât viaţa mea? că fac orişice pentru tine? dacă nu vrei să mă crezi te rog să faci un efort, eu m'am îmbolnăvit. aş vrea să închid chiar acum pleoapele să văd cum te simţi când nu mai are cine să te bată la cap, când nu te mai caută chiar nimeni, când totul îţi e pierdut.. pentru că asta este singura şansă să îţi dai seama că mi'aş da şi viaţa pentru cineva care nu mă recunoaşte drept iubita lui... am în gând
mii de cuvinte, mii de sentimente ce mă copleşesc, atâtea întrebări fără vreun răspuns.. simt cum mă pierd pe zi ce trece, şi ţi'am mai spus... deja nu mai sunt aceiaşi femeie dispusă la orice... hotărâtă să lupte pentru ceea ce vrea, deja m'am pierdut... mă simt pe zi ce trece foarte slabă, pierdută, fără puteri. sper că îţi place că îmi calci orgoliul în picioare neînţelegând ce simt pentru tine. Simt că nu mai sunt eu...

Inima îmi este distrusă...

zilele trec şi trec... totul dispare... iar eu îmi pun capăt la viaţă!


Când nu o să mai îţi pot răspunde la provocări, caută'mă acolo sus printre nori ... şi adu'ţi aminte când râdeam împreună, când mai făcut să cred că eşti fericit alături de mine ...



nu uita niciodată că eşti viaţa mea şi ....


te iubesc mai presus de orice .. şi te voi iubi mereu! Eşti singura persoană din viaţa mea care m'a făcut să mă simt eu.

Dacă aş avea curajul să îţi spun adio poate ar fi mult mai uşor, dar nu pot, dovadă că te iubesc şi încă mă lupt pentru noi! Dar tu? Tu nu mai mă vrei.. Fac eforturi, încerc, mă lupt din răsputeri şi nici măcar nu simţi, nici măcar nu vezi!

Nu'ţi cer decât să mă ţii în braţe uneori, când e furtună, să mă mângâi când mi'e frig.. să mă săruţi când îmi e sete... cer prea mult???

semnat înger fără puteri .