duminică, 29 septembrie 2013

Pe aripi de toamna



Astazi, am resimtit toamna.

Chiar astazi a reintrat in casa mea, in camera mea care, pana nu acum 1 zi 2 era plina de caldura si soare dulce.
Sincer? Urasc toamna... e cel mai jalnic anotimp. Refuz sa iubesc toamna ! Ziua si temperaturile scad, se termina vacanta, adio distractie, ras, si stat ca bolovana pe afara... Acum umbrela, paltoanele, cizmulitele trebuie pregatite. Dar, totusi, pentru ca nu sunt genul de persoana careia sa ii placa sa se planga si sa stea cu mana in san, m-am gandit sa fac dintr-o toamna urata, posomorata si plansa una draguta si plina de bucurie si clipe de neuitat!

Un motiv de veselie este faptul ca incepem facultatea (attention!). 

Poate pentru multi acest motiv e mai degraba unul de tristete, insa mie imi place la facultate. Chiar daca voi avea mult de lucru anul ce vine, pentru ca voi fi anul II, si mai am inca putin si se termina si acela, tot ma bucur ca reincepe scoala. Cel putin luna octombrie e grozava ! Toata lumea are chef, bani si energie pentru distractie, socializat, iesit, iar examenele sunt prea departe pentru a ne cauza, deocamdata, stres.




Vara lumea pleaca in concediu asa ca nu ai multe lucruri interesante de facut prin oras. Mai ales la mine in oraselul lenes. Insa de cand incepe toamna, patronii de localuri si organizatorii de evenimente se intrec in a organiza cele mai interesante expozitii, concerte, spectacole, petreceri si asa mai departe in Capitala noastra draga.

 



Cel mai important motiv zic eu este revenirea fotbalului . Revine Steaua si se lupta pentru "Route 25".



La final de vara, reincepe campionatul atat romanesc cat si european.
Daca v-ati saturat de eternele iesiri la suc, puteti face o plimbare prin parc sau gradina botanica pentru a admira simfonia de culori in care sunt pictate frunzele copacilor in acest anotimp.

  Toamna se numara bobocii, frigul, dar si cele mai frumoase momente.