duminică, 11 august 2013

hei Soare

Tu vezi cum ma nasc prin tine? Vezi cum infloresc cand ma strangi in brate? 

Tu vezi cum mintea mea si sufletul meu se transforma si iti seaman atat de bine incat nu mai stiu cand sunt eu si cand esti tu..

Tu vezi cum incercarea ce a venit peste sufletul meu te-a invatat sa ma slujesti, sa-mi fi mana si picior si aripa catre inalt. 

Tu vezi cum din doi devenim una si cum atunci cand eu cred ca plec tu ma ajuti sa ma nasc din nou. 

Tu vezi cum respir prin zambetul tau? 

Tu nu ma lasi sa ma prabusesc pentru ca ma iubesti. 

Tu nu ma lasi sa ma sfaram pentru ca lupti pentru mine. 

Tu alergi sa-mi aduci lucrurile de care am nevoie fara ca vreodata sa spui nu. 

Tu mi-ai promis ca vom fi in Cer. 

Tu mi-ai promis ca vom fi impreuna la bine si la rau pana cand moartea ne va desparti. 

Asta-mi da elan, elan pentru dezlipire. 

Niciodata nu am crezut ca tu vei deveni pentru mine cel mai frumos om de pe pamant, ca vocea ta va fi cel mai drag sunet. In bratele tale e liniste si ingerii canta la vioara. Tu nu lasi nimic sa stea intre noi. Cand sunt tulburata, ma linistesc in iubirea ta. Iubesc intelepciunea ta si felul in care ma saruti pe frunte. Iubesc timpul petrecut impreuna si rugaciunea de seara. As vrea sa locuim impreuna, sa impartim bucata de paine si bucata de cer, pentru care e nevoie de lupta cu firea. Nu stiu cum va fi dincolo, dar stiu ca aici pe pamant, esti minunea mea. Vreau sa traim si sa luptam pentru cer. 

 

Iubitul meu, te voi iubi mereu mai mult..mai mult..si mai mult!