vineri, 9 august 2013

Despre ...

Cand ma uit la el, simt ca tot Universul meu e acolo, in ochii lui, in tot ce e el. E cea mai speciala persoana din viata mea si singurul care a reusit sa ma atinga atat de tare, incat sa simt cu adevarat “iubirea”, acel sentiment despre care toti scriu dar putini il inteleg. Tot ce imi doresc e sa stau langa el, alaturi de el, in fiecare zi, in fiecare moment si in fiecare secunda. Vreau sa-i simt respiratia pe gatul meu si sa-i vad zambetul pe care il ador atat de mult. Ce iubesc la el ? Ar fi multe de spus. Poate faptul ca ma face sa zambesc fara sa se straduiasca prea tare. Sau faptul ca in preajma lui ma simt speciala. Sau faptul ca alaturi de el stiu ca pot trece peste orice si ca oricat de proasta e ziua mea, e acolo, gata sa ma duc sa-i sar in brate si ma faca sa uit de tot. Sa imi creeze impresia de fericire adevarata cu un simplu sarut. Poate ca iubesc la el faptul ca m-a invatat sa am sentimente. M-a invatat sa ma schimb, sa distrug zidul pe care-l creeasem si care ma indeparta de toata lumea. De fapt, cred ca iubesc totul la el. Nu am nevoie de nimeni si de nimic altceva si promit ca voi fi acolo pentru el intotdeauna , orice s-ar intampla intre noi .