marți, 23 iulie 2013

Tu si eu ne vom iubi mereu si ne vom privi din adancul inimii

Hei ya!
Zi frumoasa pentru toti. Dimineata e cel mai frumos moment al unei zile. Atunci cand soarele rasare e o ocazie buna de amintit fiecare sentiment pe care il am in suflet trimitandu-l catre cer si ajungand catre EL. Ingerul meu, care, sunt mai mult decat sigura ca s-a gandit la mine toata dimineata inclusiv acum.
Sunt momente in care iti vine sa urlii de fericire, sunt momente mai putin placute dar si unele de iti vine sa inebunesti cand persoana pe care o iubesti nu e langa tine. Dar, iti aduci aminte cum se scurge timpul si cat de repede or sa apara momentele frumoase. Mult nu mai este...

Nu stiu cat de coerenta sunt in tot ceea ce am scris pana acum insa trebuie sa ma intelegi, drag cititor.
Este cel mai frumos vis pe care l-am intampinat in cei 20 de ani ai mei. Un sentiment pur si dragut ...
Hmm..
,,Te ador!" aceste 2 cuvinte sunt deosebite, iti umple sufletul cu calm, rabdare si iubire sufleteasca.

Listen -> http://www.youtube.com/watch?v=ItLrUEg8p3U