vineri, 20 decembrie 2013

Dear fans

Pentru ca nu de curand am aflat ca am blogul urmarit de ceva persoane care, nu demult erau viata mea, trebuie macar asa sa comunic cu voi, fanilor!
Sa va povestesc ce mi s-a mai intamplat in ultimul timp.
Am cunoscut un baiat extraordinar.. care vrei ori nu vrei tu draga D. este pfaaa...nu mai zic. Ideea e ca trebuie neaparat sa povestesc aici cum ne-am unit... cum ne-am contopit cum s-ar spune.

Intr-o seara avea in gand sa iasa pe afara si sa o asteptam pe fosta lui iubita la gara sa o ia. Din cauza acestei fete a suferit enorm sa specific ce? Nu vreau sa mai ii aduc aminte pentru ca a fost groaznic. A depasit numaidecat momentul alaturi de mine! Buun. Am iesit in seara aia eu, ea si el. Dupa seara aia eu personal mi-am dat seama ca acea "ea" este o scorpie si nicidecum "cea mai buna prietena". Cum sa afirmi niste aberatii de 3 lei si 2 bani la adresa mea? En fine...
Apoi... dupa ce saracul a asistat la scene box to box mi-a spus cum si ce spunea domnita despre mine. Si "invidia" asta care cica m-ar fi macinat pe mine a creat aceasta poveste frumoasa de dragoste.
Totul incepe din urmatoarea seara cand am iesit impreuna cu el... doar eu cu el planificand o impacare ea-el. A iesit ca din cacat bineinteles. Oare care crezi ca a fost cauza? Exact! Niste tarancute au inceput sa o sune pe ea spunandu-i tot felul de aberatii cum ca eu sunt cu el.. si alte d-alea.. eram ca intr-un circ..era un haos total.
Ne-am retras intr-un coltisor de Rai si am inceput sa vorbesc cu el..sa ii calmez pulsul inimii...ca daca stau si ma gandesc mai bine chiar tinea la fraiera. Asta daca stia sa aiba grija de el fara sa fie nevoie de interventie si implorari si altele nu exista aceasta fericire de astazi.
Ideea este in felul urmator ... in seara aceea era atat de trist incat mi-a luat mana si mi-a spus sa il ajut. Sa il fac fericit! Ceea ce eu am simtit atunci nu se poate explica in niciun fel. Mi-a tremurat inima i-am sters suferinta si l-am sarutat. Astfel, nu m-am gandit decat la el, la mine, la un posibil noi. Ceea ce a urmat dupa este absolut genial. Nu am facut niciodata un pas atat de mare si nu as fi crezut ca il voi face. Inima mea a pus punct unei dureri pentru fericire absoluta. Nu regret absolut nimic!
Si da, am lasat 4 ani jumatate in urma.. am lasat lacrimile, suferinta deoparte si am luat iubirea, fericirea, armonia in brate.
Parintii mei sunt niste fericiti ca mi-a aparut in cale un baiat atat de stapan pe el ca sa zic asa... Toata familia stie prin ce imprejurare ne-am contopit. Unii spun ca asta este soarta. Asa e scris undeva!
Eu as multumii in primul rand persoanei care l-a nascut, in al doilea rand fanei care ne-a ajutat sa ne cunoastem, in al treilea rand lui A. fiindca in sfarsit a realizat ca eram nefericita, dar nu in ultimul rand mi-as multumi mie personal ca am avut curaj si tupeu sa infrunt situatia dar mai ales pe cea care am considerat-o sora mea.
Voi avea intotdeauna curajul si demnitatea sa recunosc ca am ajutat sa se impace, insa daca dragostea apare numai Dzeu e bun sa desparta.
Vorba aceea ceea ce Dzeu leaga, omul nu poate sa dezlege.
Sunt constienta ca a trecut putin timp, ori ca e scurt timpul insa ... e absolut genial cum se scurge in bratele lui... sa te trezesti dimineata in bratele lui e absolut minunat. Sa fii sunata in mijlocul somnului dulce sa auzi : "iubita imi este dor de tine!te iubesc!" este..este ceva ce doar in filmele din America vezi. Traiesc prin el si el prin mine. Acum e tarziu si doarme ca un inger... sper ca aceasta postare sa ajute pentru unii si sa ii dezamageasca pe altii, sa retraiasca ceea ce eu am trait.

PS: dragul meu, gurita mea, nu uita ca m-am nascut a doua oara pentru tine, voi trai la nesfarsit doar ca sa iti strang mana si sa iti simt inima zi de zi. Ai nevoie de mine o viata intreaga. Poate ca nici atat nu ne ajunge insa trebuie sa o strabatem impreuna pentru ca alaturi de tine totul e mai usor.