joi, 22 noiembrie 2018

Toamnă, iarnă, noi tot împreună

Hellu blog,

Mi-a venit de odată chef să intru p-aici să scriu una - alta... așa ca de dimineață.
Nu știu în ce anotimp mă aflu, dar știu că în sufletul meu e o mare vară, e o căldură și o mare de dragoste. Cu grru pot stăpâni sentimentele ce mă copleșesc, cu greu îmi mai pot stăpâni inimioara. Și asta din cauza ta, om blând cu ochii mari și frumoși! Sunt îndrăgostită, de viață, de tot ce înseamnă dragoste, puritate, naturalețe, gingășie, de tot ce mă înconjoară și are ca și gamă cuvintele de mai sus.
M-am îndrăgostit de zâmbetul meu tâmp, de felul în care am ajut până și eu să mă privesc în oglindă, de felul în care în fiecare dimineață rânjesc cu gura până la urechi doar cu gândul la tine...ce să mai spun atunci când te văd, când te simt, când te-ating. M-am îndrăgostit! .......

Etichete: , ,