luni, 31 octombrie 2016

Asa arata fericirea

Ei, uite cum intru din nou pe vechea mea agenda online sa povestesc si altora peripetiile mele. Sunt foarte fericita de 9 luni de zile ma simt un om mai puternic, plin de speranta si multa fericire. In scurt timp voi deveni mama, asa cum imi place mie sa spun "mama de Matei".
Sunt fericita ca am reusit in 3 ani de zile alaturi de sufletul meu sa construim o poveste cu printi si zane. Am trecut prin momente extraordinar de frumoase doar cu el, numai cu el, fratele, prietenul, omul, tatal, sotul, sufletul si viata mea. Ne-am cladit un univers al nostru in care nu am vazut si nu vom vedea altceva decat iubire si fericire.
Am plans din iubire, am ras din iubire, am dansat din iubire, am creat un puisor din iubire, ne iubim si simtim doar si doar iubire. Ceea ce nu ne vine sa credem este ca in doar 3 ani am reusit sa fim tot 3!
Ne-am indragostit fara sa ne dam seama, ne-am logodit intr-un moment unic, ne-am promis iubire vesnica si am spus "da" poate cand nici nu ne asteptam sa o facem, iar in mai putin de 20 zile vom deveni parinti. Greu de imaginat acest lucru acum 3 ani cand nici macar nu ne trecea prin cap ca vom locui impreuna.
Ne-am maturizat impreuna, am creat propriul nostru cuibusor impreuna, ne-am realizat impreuna, ne distram si copilarim impreuna, suntem o familie impreuna. Este absolut minunat totul si doresc tuturor cel putin cat simtim noi, sunt niste momente greu de explicat in cuvinte, doar simtind o sa poti sa intelegi adevaratele clipe de iubire, emotie, fericire, implinire si mai ales caldura! 😊😘