joi, 15 noiembrie 2018

De dimineață

saluty,

astăzi te iubesc, te iubesc la nebunie, mai mult ca ieri, mai mult ca niciodată, și mi-aș dori ca atunci când deschid ușa, să mă împiedic de cel mai mare buchet de trandafiri, și după el să fii tu, să nu te văd de el, aș vrea să îți încălzesc corpul cu atingerile mele, să te sărut până te înnebunesc, să rup la propriu hainele și pielea de pe tine, să nu te las să faci nimic.

 Abia aștept să te ating, să te văd, să ne îmbrățișăm și să uităm de noi. 
Iubirea este ceva... ceva ,,WOWWWW”, ceva ce nu poți să explici, doar să stai să simți. Să iubești din tot sufletul, să fii fericit, împlinit. 
mi-e dor... mi-e dor de tine, mi-e dor de îmbrățișarea ta, de gingășia ta, de fiecare zâmbet al tău, de noi, de căldură, de iubire, ... te iubesc, al naibii de mult! 
 Abia așteeeeeeeeeeeept! 
Te opresc puțin, trebuie să știi că: 
Există o legendă, care spune, că sufletele pereche au trăit cândva o iubire atât de puternică, atât de pură, încât dacă sunt sortite să se reîntâlnească în viața actuală, iubirea lor profundă reprezentând o continuare a iubirii de atunci.
Pentru sufletele pereche nimic nu este imposibil, deoarece ele nu numai că sunt foarte sigure de sine, dar au și sprijinul imediat, puternic și statornic al partenerului iubit-ceea ce îl ajută să-și atingă mai repede țelul. Fiecare partener este absolut liber să-și aleagă propriul drum în viață. Bucuria pe care o simți când îți îmbrățișezi sufletul pereche este divină.