miercuri, 14 noiembrie 2018

Reîntoarcere

Dear soulmate,
OLA, Biună,





Cine-i nou pe aici? Cine a revenit la vechea pasiune? Oare cine? 😁
Am hotărât că e timpul să îmi împrăști un pic gândurile pe aici, din nou, cum s-ar zice... e foarte simplu să revii, e simplu cu vorbele fiindcă cu sentimentele e mai greuț. "Să ai și timp și de tine, și de gândurile tale"...cam de aici am ajuns aici. Vorbele unei prietene...
Am revenit astăzi într-o zi din 2018 cu 1 în plus, cu un puiuț, îngeraș frumos, pe nume Matei-Cristian. În 11 zile împlinește 2 ani de viață, de fericire, de iubire, de căldură, de niște sentimente unice pe care doar o mamă le poate simți. Eu, despre mine mulți vor să afle ce fac, cum sunt, cum ma simt, dacă m-am întors la muncă după 2 ani de stat acasă, ce gânduri am, etc.
Sunt bine, grăsună, cu revenirea vechilor kg dinaintea sarcinii, nu m-am întors la muncă fiindcă învăț pentru terminarea ciclului în care eram acum 2 ani, până să apară el, da, doresc să îmi continui studiile. Mai mult de atât, se găsește câte un job să îmi sară prin mâini, unul typically...unul de a pierde vremea pe pagini, de a discuta cu fel și fel de persoane, de a urmări fel și fel de filme și a le discuta cu oamenii, nu duc lipsa de astfel de treburi, timp să fie! Cu el stau cam prost, odihna este cam slabă, mi-ar mai trebui încă 5 ore pe lângă cele 24 care există....nu le fac față! Ce să mai spun...sunt fericită, sunt fericită că există cineva care îmi seamănă, sunt fericită că îl am pe Matei, fericită că sunt mamă, că m-a vrut ca mamă. 


Altceva, despre mine, cred că nu mai știu așa bine să mă fac plăcută-n scris, să povestesc despre mine, despre tot ce simt și tot ce fac, despre sentimente, gânduri, etc....familia a reușit să mă "schimbe" în felul în care ei vor să mă vadă, eu zic că sunt foarte bine, m-am maturizat mult, mi-am dat seama că inclusiv familia ta te poate trăda, mi-am dat seama ce fel de oameni m-au crescut, niște oameni care acum m-au aruncat la ghena ca pe un gunoi, nici măcar compasiune nu se mai spune...și nu doar pe mine ci și pe băiatul meu, care spre surprinderea mea credeam că va fi iubit, răsfățat și că el va face ca eu să fiu privită ca o viitoare persoană matură. Da...de unde....
Schimbăm subiectul că deja este unul tabu, există un subiect blând și plin de puritate cu care n-am avut de a face pe acest blog. Există în viața asta, persoane pe care le iubești și n-ai cum să le arăți în totalitate acest lucru, există persoane pe care le strângi în brațe și îți dai seama că ai strâns întreaga lume, persoane pentru care timpul este limitat, însă în limita aceea, se restrânge în toată puterea iubirii. Iubești, iubești, iubești din tot sufletul, iubești și ești viața persoanelor.
După ce ești copleșit de tristețe și nu mai găsești o scăpare spre o viață frumoasă și plină de fericire, când prinzi de mână fericirea, iubirea și bucuria radiezi, radiezi și dansezi, cânți...ești voios și nu îți dorești să se termine niciodată acest episod din viața ta. Cuprinde în brațe acele mâini care te fac să plutești. Fii demn de bucuriile pe care ții le oferă, fii fericit și trăiește viața după propriile tale reguli. Învață să retrăiești, învață să crezi că totul este posibil, învață să nu îți fie frică să faci primul pas către orice drum sau orice gând, orice vis, orice sentiment.
Personal, am învățat aceste lucruri în doar câteva luni, cred, că de la începutul anului...am alergat împreună să ne regăsim, am dat unul peste celălalt fară să ne dăm seama, ne-au așteptat zile, ore, minute întregi de drăgălășenie, de iubire, de fiecare sentiment înmiit resimțit reciproc. Iubesc, sunt iubită, am tot ceea ce îmi doresc, ba chiar un pic mai mult decât ar trebui. Am 2 îngeri ♡ Matei🤩😍😍😍😍😍



Momentan au început să îmi ruginească piulițele și nu mai știu ce să scriu dar cum îmi crește bateria creierului revin cu o nouă postare.
Iubește, și vei fii iubit!


Etichete: