miercuri, 11 iulie 2012

Loading ...

                Hei. Dragi cititori, şi fani ai acestui blog nepăsator al meu . 


           În caz că nu v-aţi prins încerc să mă explic pentru fiecare postare-nepostare a mea. Singurul lucru care mă face să nu insist asupra acestui site-agenda este TIMPUL - presat de Bac, şi acel minunat site dependent numit FACEBOOK. Lasand diacriticile astea un pic la o parte, nu ascund tragicul accident al degetului meu mort pentru pace inca din aceasta dupa masa cand taiatul unei felii de paine a reusit sa imi smulga 2 picaturi de sange. OoOooH... mai este foarte putin si se termina si cu bacul. Viata de liceu, cea mai placuta de noi adolescentii, s-a dus vrand nevrand.. as vrea sa fiu iar a 9 a.. ce vremuri !!!!
      Dus a fost si anii de liceu. Acum ne rugam sa fie bine si bacalaureat, sa scapam intregi!!
       Astazi am dat prima proba la limba si literatura romana. Toate ca toate nu am intrat sa vorbesc despre bac! Am intrat sa multumesc deopotriva celor ce ma sustin in tot ceea ce fac, cei care se multumesc cu Elena care sunt. Exista o multitudine de raspunsuri pentru care am intrat in acest subiect dar prefer sa il tin pentru mine, iar cine vrea sa inteleaga este superrr okey! Buuuuuun ... Sa te uiti in jur sa vezi atata desteptaciune faci infarct ce sa mai. Nu toata lumea e perfect/a ca unii insa unii dintre noi speram sa invatam din perfectiune. Greselile minore pe care oricine le face, oricand, sunt corectate de oameni care nu stiu sa fie etichetati mai jos de gradul mediu.
[....]

    Acum cateva zile am reusit sa imi dau seama de adevarata mea valoare, astfel am reusit sa iau bacul. Ieri m-am si inscris la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Am scapat de cateva griji, insa urmeaza cea mai mare grija posibila si imposibila: admiterea care se va desfasura pe 18 iulie 2012. Sper din tot sufletul sa iau!! Timpul nu mi-a mai permis sa ma fac placuta voua, cititori! :) Va pup si va iubesc.