marți, 6 septembrie 2011

10 things i hate about me

1. imi urasc caracterul. urasc faptul ca imi place sa joc pe degete unele persoane.

2. urasc faptul ca ma atasez (MULT) prea repede de cineva.
3. urasc momentele mele de deprimari care apar aiurea.
4. urasc faptul ca sunt prea sensibila.
5. urasc faptul ca am facut unele lucruri pe care nu ar fii trebuit sa le fac.
6. urasc faptul ca ma pricep extrem de bine sa stric totul.
7. urasc faptul ca atunci cand imi doresc ceva nu trebuie sa ma chinui foarte tare, dar cand am nevoie de ceva trebuie sa lupt pentru a avea.
8. urasc faptul ca nu am mai mai multa incredere in mine.
9. urasc faptul ca orice prostie ma face sa ma simt aiurea.
10. Iar ultimul lucru pe care il urasc la mine este ca nu pot trece peste ceva ce s-a intamplat mai bine de 2 ani.