marți, 5 aprilie 2011

Iubesc un vis


Am avut puterea sa mai cred ca viata mea ar avea un alt sens, ce bine m-am simtit in clipa aceea. O vorba, un cuvant, o raza de lumina in viata asta, atat de mica si de pierduta, insa conteaza sau cel putin a contat.
Tot ce mai avem se restrangea la o clipa, efemera uneori, alteori reala sau asa cum ar fi trebuit sa fie.

Iubire! Ce e iubirea asta? Dorinta, suferinta, prietenie, durere, amagire! Unde ajungem? Cat de mult poti spera la un moment dat si cat de mult iti poti dori ceva stiind, de fapt, ce se va intampla?


Exista oameni care stiu ce se va intampla dinainte, o spun, o stiu, pur si simplu. Evident, nimeni nu ii crede. Am spus cuiva ce se va intampla, impacarea e dulce, persisti in greseala, e tot ce iti doresti numai ca acea persoana sa fie acolo. Te-ai intrebat ce rost are? NU.
E obisnuinta! Nu iti ofera nimic, dar persisti sa nu vezi cu ce greseste, vrei sa iei clipele bune, le aduni si ti le reamintesti cand iti e greu. Te impovarezi cu iluzia ca daca ti-a fost bine la un moment dat va continua mereu. Calci pe orice, nu te intereseaza, mergi mai departe, pe un drum pe care l-ai ales.


Si crezi, o crezi, iti reamintesti clipele frumoase. Cum ar fi sa iti aduci aminte numai de ce a fost rau, urat? Ia incearca! Ce ai face atunci? Cum ar fi sa nu mai crezi ca e adevarat ?
Atunci ai vrea sa scapi, sa pleci, sa nu mai crezi nimic, ai avea indoieli, ai cumpani sau ai da o sansa cuiva care poate a gresit, dar care te va iubi mereu, fara interese, fara conditii, fara amenintari.

E greu, mai greu decat ar trebui sa fie, speranta moare, mai repde decat pasiunea, mai repede decat dorinta si mai repede decat insasi viata pe care o traim!

..alerg in vis sa te prind in brate, te ating... si apoi dispari, ma pierd din nou, in amintirile cu tine si chem cerul in ajutor, dar, degeaba, el nu ma asculta si-mi trimite ploi, chem soarele in ajutor!

T U , acum saruti, esti inlantuit in alt vis... unde eu nu sunt si te strig, dar strigatul meu se sparge sec de gheata din inima ta. Am fost atat de oarba sa nu te vad de fapt cum esti... Esti gol inauntrul tau, tu nu existi de fapt, esti o inchipuire de-a mea... Chiar daca de cand te stiu ai adus putina culoare in viata mea.
Si pleci tacut, din nou, din visul meu. ... ma uiti! Eram captiva in visul tau, de fapt eram captiva in visul meu cu tine.


Astept sa treaca o alta noapte. O alta zi ce aduce noaptea, sa te visez.


Astept...