joi, 23 decembrie 2010

10:00

am visat ca suntem impreuna,

am visat ca totul este alb

te-am visat pe tine..

sunt clipe ce le doresc si acum,

dar tu nu te intorci din drum.

mi-e dor...

mi-e dor de tot ce inseamna "noi"

de orizontul pasilor spuse in 2.

esti raza ce imi incalzeste sufletul

cand norul ma inunda.

incerc sa supravietuiesc de una singura,

fara tine, ...

mi-e dor...

mi-e dor de aroma clipelor

de peticul clipei de dragoste,

de antidotul de fericire

si plansete de bucurie.

oare m-ai uitat?

oare ?

intrebari care sunt ascunse undeva in inima ta

ajuta-ma sa scap de lacrimi,

ajuta-ma sa fiu fericita

sa nu mai ma sufoc intr-o patura,

ajuta-ma sa nu mai dansez cu niste poze vechi.

nu imi cere sa te uit

fiindca nu am sa fac asa ceva

nu vreau!

nu pot!

te iubesc mai presus de orice,

si nu iti voi cere decat sa nu ma urasti

caci de celelalte destinul se va ocupa...

universul meu e rupt in 2

dar, iti zambesc !


Semnat : inger rupt din rai

Etichete: , , ,