sâmbătă, 11 decembrie 2010

- Viaţa este Putere -

                     "Cel mai frumos lucru se întâmplă pe 28 mai '93 când un bebel apare pe lumea asta, când toţi sunt fericiţi că a apărut un îngeraş dulcic printre ei. A scos capul într-o lume rea, un bebel mic, care este considerat a fi un înger pentru mulţi. Ghici cine este .. Eu sunt, eu sunt acel bebel, acel îngeraş, şi spun că sunt, fiindcă lumea asta e rea, e foarte rea, OARE DE CE ? E foarte foarte greu să înţeleg cum unele vise se sfârşesc cu acuze şi **vorbe care dor**. "

      Deseori viaţa este un eşec, dar tot ea ajunge să ne scoată ochii prin foarte multe întâmplări ce noi nu le înţelegem, ştim doar că acela ne este destinul.. Uneori e greu să îţi înfrunţi propriul tău corpul doar pentru un singur om..Cred şi sunt sigură că de foarte mică lupt cu mine, cu propriile mele valori. 

     Acum este cu totul diferit, am hotărât să lupt pentru tine, să-ţi arăt că nu fac decât să te iubesc să-ţi arăt că fiecare clipă din viaţa mea până acum şi de acum încolo îţi este ţie dedicată. Şi spun că ŢIE fiindcă tu eşti viaţa mea, şi odată şi odată vei înţelege că aparţii sufletului meu, doar şi doar al meu. Nu am lacrimi, le-am şters. De ce? Pentru că ţie nu îţi plac cu lacrimi, ţie îţi place să mă vezi fericită cu zâmbetul pe buze, să trăiesc clipa. Asta fac, ... şi iar pentru tine, din partea mea nu contez prea mult, eu, persoana mea, pentru mine. Pentru mine tu contezi, indiferent de greşelile pe care le fac eu sau le faci tu. Eu am învăţat să iert şi să trec peste, am învăţat că indiferent de zi sau noapte te văd lângă mine. 

       Dacă cineva ar face ca în această clipă să nu mai fi lângă mine, voi lupta cu oricine ar fi. Tu eşti al meu, şi lupt, sunt puternică!! SUNT PUTERNICĂ!! CITEŞTI ??? SUNT PUTERNICĂĂĂĂ!!!! tot pentru tine, fiecare lucru îţi este ţie adresat ţie.... Vino înapoi ! eu te aştept... eu chiar te iubesc

semnat : pişuca ta

+ acum ascultă această melodie este PENTRU TINE , NUMAI ŞI NUMAI PENTRU TINE !! - -